Proveden je stručni i geotehnički nadzor nad radovima na izgradnji i opremanju desnih tunelskih cijevi tunela Tuhobić, tunela Vrata i tunela Hreljin.
Glavni i izvedbeni geotehnički projekt rekonstrukcije i dogradnje čvora „Ivanja Reka“ obuhvaća:
Tijekom pojave velikih voda u slivu rijeke Save u svibnju 2014. godine došlo je do proboja i odrona nasipa u naselju Račinovci, koje je bilo potrebno hitno sanirati. Provedeni su geotehnički istražni radovi i izrađena je projektna dokumentacija. Rekonstrukcija nasipa je izvedena u periodu lipanj 2014. do rujan 2015. godine.
Tijekom izgradnje HE Lešće 2007., 2008. i 2009. g. proveden je geotehnički i geološki konzalting koji je obuhvatio branu, slapište, strojarnicu, energetski tunel i injekcijsku zavjesu hidroelektrane te most Ribnjak i most Dobra.
Na autocesti Bregana - Zagreb – Lipovac, dionica Buzin – Ivanja Reka izveden je čvor Kosnica, te je vršen kompletni stručni i tehnološki nadzor nad izgradnjom čvora.
Nadzorom su obuhvaćeni slijedeći radovi:
1) izgradnja nasipa od lokalnog glinenovito prahovitog materijala,
2) izrada zaštite građevne jame za izgradnju ustave
3) izgradnja ustave
Na autocesti Zagreb – Split, na dionicama III C1 Jezerane – Žuta Lokva i interregionalni čvor Žuta Lokva, te III C2 Žuta Lokva - Ličko Lešće u sklopu radova nadzora nad izgradnjom izvršen je tehnološki nadzor nad zemljanim radovima i stručni geotehnički nadzor.
Državna cesta D-301 Novigrad – Ponte Portone, dionca od čvora Nova Vas do Ponte Portona u dužini » 11,10 km povezuje Istarski ipsilon sa sustavom prometnica u unutrašnjosti Istre.
Značajnjiji objekti: vijadukt u st. km 8+268, most u km 9+015.
Funkcija retencije je zaštita od velikih voda i poplava u donjem toku potoka Gradne, posebno na kritičnoj dionici prolaza kroz izgrađeni centar Samobora.